विंस्ट्रीक बोनस

सेल्फ-सर्विस सेंटर 91CLUB पर विंस्ट्रीक का दावा कैसे करें
91CLUB विन स्ट्रीक बोनस नामक बोनस प्रदान करता है, इस बोनस के लिए आपको 1 मिनट की अवधि के साथ विंगो पर खेलना होगा, आपको जो आवश्यकता पूरी करनी है वह निरंतर जीत है और बोनस सूची में सट्टेबाजी की राशि का पालन करना होगा, 2 प्रकार की सट्टेबाजी राशि होगी A ₹100 से ऊपर और B ₹10-99 है, इस बोनस के लिए आप इसे प्रति दिन 1x दावा कर सकते हैं और बोनस में आपके द्वारा प्राप्त बोनस राशि से x1 टर्नओवर होगा, यह बोनस केवल उसी दिन दावा करने के लिए मान्य है और दिन के बाद दावा नहीं किया जा सकता है, आप नीचे दी गई तस्वीर पर बोनस भी देख सकते हैं, बोनस का दावा करने के लिए आप इसे स्वयं-सेवा केंद्र 91CLUB पर दावा कर सकते हैं।

अनुस्मारक : इस बोनस के लिए प्रति दिन केवल 1x का दावा किया जा सकता है, यदि आप पहले से ही एक दिन में दावा करते हैं तो इसका मतलब है कि आप अब इस बोनस का दावा नहीं कर पाएंगे, और सुनिश्चित करें कि आप प्राप्त कर सकते हैं उच्चतम विनस्ट्रेक बोनस का दावा करें।

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प्रश्न : मैं अपनी विनस्ट्रीक कैसे जाँच सकता हूँ?
उत्तर : आप इन चरणों का पालन करके गेम में अपनी विनस्ट्रीक की जाँच कर सकते हैं

  • विन्गो दर्ज करें
  • मेरा इतिहास क्लिक करें
  • अपने विनस्ट्रीक की पहली अवधि की जाँच करें
  • फिर इसे टाइप करें और कॉपी करें
  • स्वयं-सेवा केंद्र पर सबमिट करें 91CLUB विनस्ट्रीक बोनस

  • अनुस्मारक : बोनस लागू करने पर किसी भी समस्या से बचने के लिए आपको पहले विनस्ट्रेक की अवधि को सही ढंग से कॉपी करना होगा

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    प्रश्न : मैं अपना विनस्ट्रीक बोनस सेल्फ-सर्विस सेंटर 91CLUB पर कैसे जमा कर सकता हूँ?
    A : You can submit winstreak bonus by accessing the self-service by click customer service button or you can directly access to our self- service center at : https://91serviceinin.com

  • Click Winstreak bonus
  • Click Close the notification
  • Fill 91CLUB ID Account
  • Fill first periode winstreak
  • Click Submit button

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    Q : How i can know if my winstreak bonus already get process on Event Center 91CLUB?
    A : You can know your winstreak bonus get process on Self-Service Center 91CLUB by following this step :

  • Access on our Self-Service Center at : https://91serviceinin.com
  • Click Check Issue Status
  • Fill 91CLUB ID Account
  • Click To Search button
  • The Winstreak bonus status will be shown as a notification

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    Q : I'm sorry after checking my winstreak is last win on 23:59 pm and after that i'm late apply it, can i still can apply it ?
    A : We apologise but for the winstreak rules you must apply it on Self-Service Center 91CLUB on the same day and if you apply after 23:59 pm, your winning streak will count as expired and cannot be claim anymore

    Q : How many type rejection on winstreak in 91CLUB?
    A : For rejection on 91CLUB we have 5 we will show it here and explain it to you :

  • "Incorrect period, either the period already expired or the first period winstreak fill incorrectly": This rejection indicates that either the first period winstreak fill was done incorrectly or your period input for event bonus 91CLUB is expired. You should carefully review it again and resubmit.
  • "Bet amount less than ₹10 or not yet met minimum winstreak requirements": This rejection indicates that either your winstreak betting amount or the streak win you receive does not meet the minimum criteria. Please resubmit once you have met the conditions.
  • "Period already success applied before": For this remark rejection mean the period has already been applied and may only be used once claimed, it cannot be claimed again.
  • "ID invalid , please submit with correct ID": The application was denied because our system could not find the winstreak, please double-check the ID account before resubmitting.
  • "Today you already claim, please come back tomorrow":This mean for winstreak already reach the maximum to claim and you can comeback tomorrow to claim for new bonus, but remember for the periode you must get the new period on the same day and not on different day.
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